6 najważniejszych priorytetów w sprzedaży 

Marketing

To pierwsza i jedna z podstawowych zasad – dotarcie do grupy docelowej poprzez social media to najważniejsze zadanie dla właścicieli firm. To pierwszy z 6 najważniejszych priorytetów w sprzedaży. Poznajmy więc kolejne.

Zachęcanie aktualnych klientów do dalszych zakupów

Najprostszą drogą do tego są newslettery oraz wysyłanie maili z aktualnymi ofertami i promocjami. Rozsyłając takie wiadomości regularnie, ale jednocześnie nie zbyt nachalnie – znacznie zwiększamy swoje szanse

Sprzedaż poprzez przypomnienia

Klientów nie należy zostawiać samych sobie, a regularnie przypominać o tym, co mamy w sklepie. Po jakimś czasie klient z pewnością zapomni o naszym sklepie, więc warto zwrócić mu uwagę, że jesteśmy i czekamy niego.

Optymalizacja sklepowej strony

Błędy wyskakujące na stronach sklepowych, niemożność zapłacenia za zakupy, czy wolno ładująca się strona. Ty tylko niektóre z błędów, których koniecznie muszą unikać właściciele sklepów internetowych, jeśli chcą mieć w nich dobrą konwersję.

Towar dobrany pod klienta

Nikt nie lubi chaosu i bałaganu. Klient wchodzi do naszego sklepu po konkretną rzecz, a nie po dziesiątki towarów w innych kategoriach, bo i tak wszystkiego nie kupi. Warto wiec dbać o spójność oferty i wizerunku naszej firmy

Perfekcyjna obsługa klienta

Szybkie odpowiadanie na maile, idealnie zorganizowana obsługa telefoniczna, sprawne przyjmowanie reklamacji, a przede wszystkim błyskawiczne dostarczanie paczek. To perfekcja do której każdy e-sklep powinien dążyć.

Więcej informacji na https://dealavo.com/pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *