Jak zwiększyć sprzedaż w okresie urlopowym?

Mobilki, mobilki…

Wyobrażasz sobie siebie leżącego na hamaku lub plaży z komputerem na kolanach? A ze smartphonem albo tabletem w ręce? Mianowicie to – wakacje to okres, w jakim żegnamy się z laptopami, i swym podstawowym urządzeniem dostępu do internetu stają się narzędzia przenośne. Nie potrzeba pisać o mobile’u w rangach trendu, ponieważ to przecież od paru ładnych lat nasza zwyczajność oraz rzeczywistość. Wzrastający udział kanału mobilnego w e-commerce także stał się faktem. Racjonalizacja stron www i newsletterów pod urządzenia przenośne to niewątpliwie bezsporna nieodzowność. Gdy dodatkowo – jakimś cudem – tego nie poczyniłeś, to jest to jedyny czas, żeby uzupełnić zaległości. Będąc w punkcie przewodu mobilnego, należałoby także nadmienić o zastosowaniu kampanii SMS i Push, jakie będą dobrym dopełnieniem łączności e-mail marketingowej.

Wakacyjny doradca zakupowy

Bardzo ważnym elementem – nie tylko w czasie wakacyjnym – jest reagowanie na konieczności oraz pragnienia klientów. Pomaga w tym klasyfikacja bazy i personalizacja łączności e-mail marketingowej. Pamiętaj o tym kształtując własne newslettery. Stosowne stworzenie kreacji e-mailowej pozwala Ci zorientować się, czego obecnie szukają Twoi odbiorcy.

Poniżej przykład newslettera, jaki może być dobrym punktem wyjścia do unowocześnionej kampanii sprzedażowej. We współzależności od kliknięć w duży punkt, możesz przesłać własnym klientom spersonalizowane kampanie prezentujące asortyment, pasujący do planowanego przez nich spędzenia wolnego czasu: w mieście, na plaży albo intensywnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *